Aralık 07, 2011

Bendim İçin Bütün Zaferlerim..

 

           ‘başkalarını yükseltmeye çalışmak kendini yerin dibine gömmektir’.. ne anladın? Hiç.. anlamanı beklemiyorum ki zaten.. ömrü başkalarını düşünmekle geçen sen değilsin.. canan için candan geçen, açacağı bağı bostanı başkalarına feda edip, açamadan bi gül koncası solup yitmemiştir ki senin ellerinde..
           ‘Black Swan’.. duymuşsundur bunu..
Thomas’ın Nina’ya "evine git ve kendine dokun" demesi.. ve benim çoğu çoğu obsesif bazı bazı kompülsif olmam.. bunlar da mı tesadüftü? Daha fazlasıydı. İnan.. 
           Bedenime dokunmuyor olmasam da tüm hislerime dokunuyorum ben de bu gece.. nasıl da sancılı..
              Yıllarca kendinle savaş.. yürü yürü yürü.. dinle, yardım et, daha fazlasını yap, dua et, ağla ve bekle.. ne geçti eline? Ne geçecekti ki? Ne bekliyordun ki?
              Başkalarına verdiğin anlayışı, fedakarlığı, samimiyeti, sevgiyi, özveriyi ‘yakınım’ diye böbürlendiklerine veremiyorsun ya; işte o an sen bitmişsin demektir dostum!
Beyaz bi kuğu olmak senin seçimin değildi. Tamam anladık. Ama kirlendin. Kirletildin. Kafanı suya daldırıp daldırıp çıkarma ve Siyah bi Kuğu’ya dönüşme vaktin çoktan geldi bence. Kendine bi şans vermelisin.
              Artık şüpheye yer yok. Hem zaten cehenneme giden tüm yollarda iyi niyet taşları bezenmemiş midir?
             Sus ve ilerle. Kendini bilenler kazandı. Hep kazandı. Kazanmaya da devam edecekeler; yalnızlık korkusuna kapılıp köşesine çekilen, tir tir titreyen, nabza göre bade dağıtan korkaklar değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder